Saturday, November 24, 2012

Doa Penghapus Sihir @ Santau...Dan Terkena Nasi Kangkang..

Soalan

As Salam...Sya ingin tahu doa2 pendinding utk sihir @ Santau..sbb menurun perubatan islam abg ipar sya terkena nasi kangkang shingga menjadi bodoh dan tidak menghiraukan ank2 dan isteri tua...setahu sya isteri kdua yg di nikahinya seorng yg mengamalkan sihir penunduk suami untk mgikis harta..setelah dia mndapat harta..dia akan memohon cerai dari suami dia (perkara ini diakui oleh bekas suaminya yg terdahulu)shingga sekarang bekas2 suaminya tidak boleh lupakan si isteri tu..hrp tuan dpt mnlong.tq

Jawapan

Waalaikumussalam w.b.t
Saudara yang dirahmati Allah swt
Dalam hal sebegini panel menasihatkan agar anda membawa abang ipar anda untuk berubat dengan perubatan Islam. Ayat al-quran sahaja sebagai pendinding kepada ilmu hitam atau sihir. Hanya dengan bacaan ayat al-quran segala niat jahat dapat ditangkis.
Setiap penyakit itu ada ubatnya, oleh yang demikian berusaha untuk mendapatkan pakar perubatan Islam dalam menyembuhkan abang ipar itu perlu disegerakan.
Terlebih dahulu bawalah dia untuk berubat kemudian mintalah dia sentiasa mengamalkan surah al-falaq, al-ikhlas, an-nas ayat kursi dan setiap pagi dan petang amalkan bacaan ma'thurat sebagai pendinding.

1 comment:

  1. Mohon Doa penghapus sihir

    As'Salam .. Saya ingin tahu doa2 pendinding utk santau,minyak cenuai,habuk kuku,menurut perubatan islam yg telah adik ipar saya pergi menyatakan suaminya terkene minyak calit cenuai serta di beri makan serta minum benda 2yang kotor sehingga tidak ingat dengan ank isteri malah suami sering berjumpa dengan wanita yang memuja nya...bagai mana ingin membantu adik ipar yg dalam keadaan sarat mengandung langsung si suami tidak memperdulikan ..Bila suami adik ipar jauh dari wanita pengoda 2 dye ingat juga pada isteri dye akan tetapi juka kembali bertugas ia benci pada isteri dia.adik ipar saya takut jika si suami telah bersama dengan wanita pengoda itu. mohon bantuan tuan ..dari hamba allah yg buntu.

    ReplyDelete