Wednesday, November 28, 2012

Samak Diri Tekena Jilatan Anjing

Soalan

Assalamualaikum..ustaz saya nak bertanya satu soalan,saya dah lama nak pendam soalan ini,harap ustaz dapt tolong saya soalan saya begini,3 tahun lepas saya melepak di rumah kawan saya..tanpa saya sedari anjing peliharaan kawan saya menjilat tangan,kaki dan bahagian badan saya,semenjak itu saya hiraukan pun masalah ini..dan saya telah lupa dibahagian mana anjing itu menjilat saya dan sampai sekarang saya belum pasti bahagian mana harus samak,adakah satu tubuh dari hujung rambut hgga hujung kaki?

Jawapan

waalaikumussalam w.b.t
Saudara yang dirahmati Allah swt
Oleh kerana perkara sudah lama berlalu dan ingin menghilangkan keraguan maka adalah lebih baik anda sertu kawasan yang dirasakan pernah dijilat anjing.

No comments:

Post a Comment