Monday, January 7, 2013

Seorang Janda (agama Islam)berhubungan Seks Dengan Teman Lelaki Saya(bukan Islam)....

Soalan

selamat sejahtera.saya seorang yang bukan beragama islam,baru-baru ini,teman lelaki saya(bukan islam) telah berhubungan seks dengan seorang janda (melayu yang beragama islam,suaminya telah meninggal dunia) dan telah banyak kali mereka berhubungan begitu dan janda tersebut selalu bermalam di rumah teman lelaki saya sampai keesokan pagi....saya ingin tanya,apakah tindakan yang boleh dibuat seperti lapor kepada mana-mana jabatan agama islam agar janda itu tidak akan berjumpa dengan teman saya?

Jawapan

Salam sejahtera,

Anda boleh membuat laporan bertulis @ lisan kepada pejabat agama  islam daerah tempat tinggal anda bagi memaklumkan perkara yang sedang berlaku.Pihak berkuasa agama akan membuat serbuan sekiranya maklumat yang anda berikan tepat.Panel mohon supaya anda segera bertindak sebelum mereka bertukar lokasi/tempat.T.Kasih.

No comments:

Post a Comment